(0 голоса, среднее 0 из 5)
Недоступен ни однин перевод.

Сарлавҳаи навбатиро барои инъикоси муфтхӯрӣ ва таассубзадагии наҳзатиён аз асари Устоди зиндаёд Садриддин Айнӣ гирифтем. Устод бо ин ислоҳи ҳадафманд муфтхӯр ва табақаи муфтхӯронро тасвир кардааст.

Наҳзат дар кишвар ба истилоҳи ифодагари қишри ақибзада, динзада, суннатзада, вопасгаро, таассубӣ, хурофотпараст, ҷаҳолатпеша, ҳаётситез, одамбадбин, бунёдгаро ва ба сурати муштарак боздоранда ва ё барои оммафаҳм шудан тормози ҷомеа мебошад.

Ду дафъа дар таърихи асри 20 ва 21 ин ҳизби қафомонда ва ҷелакдӯстдор, миллатро ба ақиб тела мезанад.  Имрӯз, 07-уми декабри соли 2018 рӯзи таърихӣ аст ба тарафдорони дунявимадори тоҷик. Нахустин бор чопхонаи 3 Д (принтери 3Д) ба Душанбе оварда шуд, ки қобили чопи маҳсулоти майда ва калонро дорад. Ҳатто мошинро ҳам истеҳсол мекунад. Агар наҳзатиҳо ва иттифоқчиёни таърихиашон босмачиҳо мебуданд, яқин дорем, онро моли куфру илҳод мепиндоштанд ва истифодаи онро музир барои инсон мехонданд. Чун велосипедро шайтонаро ба хонда буданд.

Баргардем, ба масъалаи муфтхӯрии наҳзатиҳо, ки шартан ангали наҳзатӣ ном бурда мешавад. Ин тоифа суннати мутфхӯриро дар ҷомеаи тоҷик ривоҷ доданд. Сари хони мардум чун гиенаҳои ваҳшӣ метохтанд ва онро ғорат мекарданд. Усули ғоратгарӣ аз деҳот оғоз меёфт, чун ки онҳо гумон доштанд, ки дар он ҷо дур аз назари мақомот мемонанд. Охир тоҷикро ба «Ихвон-ул-муслимин» чӣ умумият ҳаст, ки наҳзатиҳо амали Саид Қутбро бо Ҳасани Банно дар ҷомеаи дунявиасоси шуравӣ бунёд карданд. Ҷавононеро, ки дар ҳалқаи таълимоти Имоми Аъзам намоз мехонданд, такони сиёсӣ доданд, пӯшиши хатаронки илми «ҷиҳод»-ро ба онҳо омӯхтанд.

Чанд далеле аст, ки наҳзатиҳои вопасгаро дар ҳаққи ин миллат ҷафо карданд, зеро:

 

1)    Мансубият ба доираҳои тундгаро, ифротӣ ва зиддимилӣ дар хориҷи кишвар ва аз шерозаи ин миллат дур нигоҳ доштани дастворадҳои техникӣ.

2)    Шарикӣ дар нақшаҳои зиддитоҷикӣ дар қаламрави кишварҳои сеюм. Агар дар солҳои 90-ум ин гуна кишвар Афғонистон буд, ҳоло бинобар тамоюли пулдӯстии ин авлод, кишварҳои атрофи Халиҷи Форс ва Эронро домангинр шудаанд ва худашон ба ибораи устод Айнӣ «доманрас».

3)    Мафтуншавии наҳзатиҳо ва атрофиёнашон аз мафкураи ихвонӣ, яъне ҳамон мафкурае, ки ДОИШ ва «ал-Қоида»-ро ба вуҷуд овард ва Сурияву Ироқро ба хок яксон кард.

4)     Мансубияти наҳзатиҳо ба ин хоку бум боз аз он лиҳоз, машкук ва хатарофар аст, ки он чун абзори дасти хоҷагони хориҷӣ, нашри маводи ғаразноки зиддимиллиро ба забони хориҷӣ ба роҳ мондааст ва чун пойгоҳи зиддииттилоотии рақибони минтақавӣ ба муқобили дастовардҳои ҷумҳурӣ ва МИЛЛАТИ ТОҶИК мубориза мебарад.

5)    Зикри ашхоси баландрутба ва баобрӯ дар ғайбатномаҳояш, ҷавобгарии ҷиноятӣ дар пай дорад ва ҳизби оянданигар чунин бояд намекард. Бо ду дасти адаб, наҳзат худро ба вартаи ҳалокат мебарад, ҳам марги тадриҷӣ ва марги эътиқодӣ.

6)    Кӯдаки ҳушёр пистони ду моморо мемакад. Наҳзат ин ҳолатро амалӣ мекунад: аз як чо Эронро мемакад ва дигар тараф бо Олами Қӯҳан ёр шудааст. Вале ӯ фаромӯш кардааст, «Панири ройгон танҳо дар мушқаппак аст», ба ҳар ҳарфу сухан ҷавоб бояд дод. Дар назди миллат.

 

Ҳамин тариқ, наҳзат ба истилоҳи имрӯза навбосмачиҳои  имонфурӯш дар хориҷ аст. Сари митингбозиҳои ин тоифа боз бармегардем.

Фирӯзи Қаҳрамон, коршинос ва имондори сохти дунявӣ, махсус барои «Кимиёи саодат» «Паём.нет»

Сарлавҳаи навбатиро барои инъикоси муфтхӯрӣ ва таассубзадагии наҳзатиён аз асари Устоди зиндаёд Садриддин Айнӣ гирифтем. Устод бо ин ислоҳи ҳадафманд муфтхӯр ва табақаи муфтхӯронро тасвир кардааст.

Наҳзат дар кишвар ба истилоҳи ифодагари қишри ақибзада, динзада, суннатзада, вопасгаро, таассубӣ, хурофотпараст, ҷаҳолатпеша, ҳаётситез, одамбадбин, бунёдгаро ва ба сурати муштарак боздоранда ва ё барои оммафаҳм шудан тормози ҷомеа мебошад.

Ду дафъа дар таърихи асри 20 ва 21 ин ҳизби қафомонда ва ҷелакдӯстдор, миллатро ба ақиб тела мезанад.  Имрӯз, 07-уми декабри соли 2018 рӯзи таърихӣ аст ба тарафдорони дунявимадори тоҷик. Нахустин бор чопхонаи 3 Д (принтери 3Д) ба Душанбе оварда шуд, ки қобили чопи маҳсулоти майда ва калонро дорад. Ҳатто мошинро ҳам истеҳсол мекунад. Агар наҳзатиҳо ва иттифоқчиёни таърихиашон босмачиҳо мебуданд, яқин дорем, онро моли куфру илҳод мепиндоштанд ва истифодаи онро музир барои инсон мехонданд. Чун велосипедро шайтонаро ба хонда буданд.

Баргардем, ба масъалаи муфтхӯрии наҳзатиҳо, ки шартан ангали наҳзатӣ ном бурда мешавад. Ин тоифа суннати мутфхӯриро дар ҷомеаи тоҷик ривоҷ доданд. Сари хони мардум чун гиенаҳои ваҳшӣ метохтанд ва онро ғорат мекарданд. Усули ғоратгарӣ аз деҳот оғоз меёфт, чун ки онҳо гумон доштанд, ки дар он ҷо дур аз назари мақомот мемонанд. Охир тоҷикро ба «Ихвон-ул-муслимин» чӣ умумият ҳаст, ки наҳзатиҳо амали Саид Қутбро бо Ҳасани Банно дар ҷомеаи дунявиасоси шуравӣ бунёд карданд. Ҷавононеро, ки дар ҳалқаи таълимоти Имоми Аъзам намоз мехонданд, такони сиёсӣ доданд, пӯшиши хатаронки илми «ҷиҳод»-ро ба онҳо омӯхтанд.

Чанд далеле аст, ки наҳзатиҳои вопасгаро дар ҳаққи ин миллат ҷафо карданд, зеро:

 

1)    Мансубият ба доираҳои тундгаро, ифротӣ ва зиддимилӣ дар хориҷи кишвар ва аз шерозаи ин миллат дур нигоҳ доштани дастворадҳои техникӣ.

2)    Шарикӣ дар нақшаҳои зиддитоҷикӣ дар қаламрави кишварҳои сеюм. Агар дар солҳои 90-ум ин гуна кишвар Афғонистон буд, ҳоло бинобар тамоюли пулдӯстии ин авлод, кишварҳои атрофи Халиҷи Форс ва Эронро домангинр шудаанд ва худашон ба ибораи устод Айнӣ «доманрас».

3)    Мафтуншавии наҳзатиҳо ва атрофиёнашон аз мафкураи ихвонӣ, яъне ҳамон мафкурае, ки ДОИШ ва «ал-Қоида»-ро ба вуҷуд овард ва Сурияву Ироқро ба хок яксон кард.

4)     Мансубияти наҳзатиҳо ба ин хоку бум боз аз он лиҳоз, машкук ва хатарофар аст, ки он чун абзори дасти хоҷагони хориҷӣ, нашри маводи ғаразноки зиддимиллиро ба забони хориҷӣ ба роҳ мондааст ва чун пойгоҳи зиддииттилоотии рақибони минтақавӣ ба муқобили дастовардҳои ҷумҳурӣ ва МИЛЛАТИ ТОҶИК мубориза мебарад.

5)    Зикри ашхоси баландрутба ва баобрӯ дар ғайбатномаҳояш, ҷавобгарии ҷиноятӣ дар пай дорад ва ҳизби оянданигар чунин бояд намекард. Бо ду дасти адаб, наҳзат худро ба вартаи ҳалокат мебарад, ҳам марги тадриҷӣ ва марги эътиқодӣ.

6)    Кӯдаки ҳушёр пистони ду моморо мемакад. Наҳзат ин ҳолатро амалӣ мекунад: аз як чо Эронро мемакад ва дигар тараф бо Олами Қӯҳан ёр шудааст. Вале ӯ фаромӯш кардааст, «Панири ройгон танҳо дар мушқаппак аст», ба ҳар ҳарфу сухан ҷавоб бояд дод. Дар назди миллат.

 

Ҳамин тариқ, наҳзат ба истилоҳи имрӯза навбосмачиҳои  имонфурӯш дар хориҷ аст. Сари митингбозиҳои ин тоифа боз бармегардем.

Фирӯзи Қаҳрамон, коршинос ва имондори сохти дунявӣ, махсус барои «Кимиёи саодат» «Паём.нет»

Председатель города

Заместители Председателя

Джамшед Набизода Джамшед Набизода Джамшед Набизода. Родился 9 мая 1981 года в городе Худжанде. По национальности таджик. В 2003 году окончил Таджикский университет права, биз...
Хомидзода А.А. Хомидзода А.А. Руководитель аппарата председателя города Хомидзода Абдувахоб Абдумаджид родился 8 июня 1978 года в городе Худжанде. По национальности...
Сангинова М. А. Сангинова М. А. Сангинова Муяссар Абдукахоровна родилась 15 октября 1979 года в городе Худжанде. По национальности таджичка. Имеет высшее образование. В 200...
Бахтиёр Бокизода Бахтиёр Бокизода Заместитель председателя городаБахтиёр Боқизода родился 28 июля 1983 года в городе Худжанде, имеет четыре высших образования: юридическ...
Гайбуллозода Х. Гайбуллозода Х. Первый заместитель председателя города ХуджандГайбуллозода Хайрулло назначен на данную должность по постановлению Председателя  города ...

Руководители структур

Джураева К. Я. Джураева К. Я. Джураева Кибриё Яхяевна. Родилась 9 сентября 1966 года в Б.Гафуровском районе, по национальности таджичка. Имеет высшее образование. В 1997 ...
Миробидова М. М. Миробидова М. М. Миробидова Муаттар Мирмухамедовна. Родилась 24 июня 1966 года в городе Худжанде, таджичка, образование высшее. В 1990 году окончила Таджикск...
Бобозода Т. К. Бобозода Т. К. Бобозода Толиб Карим родился 1 августа 1968 года в городе Худжанде, по национальности таджик, имеет высшее образование. В 1994 году окончил ...
Бободжонзаде А. Бободжонзаде А. Бободжонзаде Абдусалом родился 27 декабря 1966 года в районе Б.Гафуров. По национальности таджик, имеет высшее образование, в 1992 году...
Юсупов М. З. Юсупов М. З. Недоступен ни однин перевод.Юсупов Маъмурҷон Зулҳайдарович 1-уми июни соли 1981 таваллуд шудааст. Миллаташ тоҷик, маълумот олӣ мебошад. Соли...
Маликисломов Н. Н. Маликисломов Н. Н. Насим Маликисломов родился 23 октября 1986 года в городе Худжанде в семье служащего. В 1994 году пошел в среднюю школу №18 города Худжанда, ...
Юсуфӣ У. C. Юсуфӣ У. C. Недоступен ни однин перевод.Юсуфӣ Усмон Сиддиқзода 23-юми сентябри соли 1982 дар ноҳияи Бобоҷон Ғафуров таваллуд шудааст. Миллаташ тоҷик, ма...
Ӯлмасова Н. М. Ӯлмасова Н. М. Недоступен ни однин перевод.Ӯлмасова Нигина Маруфовна 08-уми октябри соли 1980 дар шаҳри Хуҷанд таваллуд шудааст. Миллаташ тоҷик, маълумоташ...
Абдуқаҳҳорзода Т. Абдуқаҳҳорзода Т. Недоступен ни однин перевод.Абдуқаҳҳорзода Таҳмина Солҳои 2000 - 2002-Лаборанти кафедраи забон ва адабиёти тоҷики Донишгоҳи давлатии Хуҷанд ...
Каримов А. А. Каримов А. А. Недоступен ни однин перевод.Каримов Азимҷон Акрамҷонович 1-уми январи соли 1998 дар шаҳри Хуҷанд таввалуд шудааст. Миллаташ тоҷик, маълумота...
Абдуллоев Ш. Д. Абдуллоев Ш. Д. Недоступен ни однин перевод.Абдуллоев Шукрулло Дадоҷонович 24-уми июли соли 1998 дар шаҳри Хуҷанд таввалуд шудааст. Миллаташ тоҷик, маълумот...
Воҳидов А.Б. Воҳидов А.Б. Недоступен ни однин перевод.Воҳидов Азамат Баҳодурович 6-уми июни соли 1974 дар н. Б.Ғафуров таваллуд шуда, миллаташ тоҷик, маълумот олии ти...
Пӯлотов М. М. Пӯлотов М. М. Недоступен ни однин перевод.Пўлотов Мунир Мухторович 12 августи соли 1973 дар шаҳри Хуҷанд таваллуд шуда, миллаташ тоҷик, маълумоташ олӣ меб...
Раҳмонова М. А. Раҳмонова М. А. Недоступен ни однин перевод.Раҳмонова Маҳфуза Абдуманоновна 12-феврали соли 1988 дар шаҳри Хуҷанд дар оилаи коргар таваллуд шуда, миллаташ т...
Диловарзода Д. Д. Диловарзода Д. Д. Недоступен ни однин перевод.Диловарзода Достон Диловар 21уми феврали соли 1996 дар шаҳри Бӯстон таваллуд шуда, миллатааш тоҷик, маълумот олӣ...